En vanlig dag på jobbet

Dagarna här i Sydney flyter på i en alldeles för hög hastighet, helt plötsligt är det februari och jag har troligtvis bara en månad kvar att spendera i Sydney. Känns som att jag nyss kom hit, men sanningen är att jag bott här i hela tre veckor. Hostelet är mitt hem, människorna som bor på hostelet är min familj och här har ni mitt vardagliga jobb TADAAA!








PS. Till alla er där hemma som tycker att jag är sämst i hela universums värld på att uppdatera bloggen vill jag bara informera: jag betalar för internet. Ska försöka få tillgång till ett fritt internet inom en snar framtid, tills dess blir det få uppdateringar tyvärr. Ha det så länge kyyysss!




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Älskar ditt hår numera! Guuuuud så långt det har blivit! SAKNAR ER BRUDAR!

2010-02-01 @ 15:07:29
URL: http://lindaholmb.blogg.se/
Postat av: Hälle

Precis som handen passar i handsken passar du i klänningarna! Ps rå coolt att ni ska se The killers! Blir avis! Saknar er till tusen! Ps igen, jag har skaffat skype nu så vi måste pratas vid! Ha de gött!

2010-02-01 @ 21:01:51
Postat av: cissi

jaa shit så långt hår du har fått:O saknar dig jullan puss:*

2010-02-05 @ 10:24:42
Postat av: Anonym

gud så fin du är julia! saknar dig fan :)

2010-02-06 @ 19:56:27
URL: http://yeganehrashidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0