Melbourne update

Tre dagar har nu spenderats i vårt nästa stop i Australien, Melbourne! Vi bor på ett hostel som är betydligt större än det förra, dock kan jag ej säga detsamma om rummet. Bor för tillfället i ett 8 bäddarsrum med 7 andra tjejer och vi får se hur länge jag pallar det. Än så länge går det i alla fall bra=)

Igår var jag och annis inbjudna till ett boatparty med temat "Cartoons and Superheroes". Annis var utklädd till alice in wonderland och jag till kill bill. Själva båtfärden varade från 4 timmar då vi fick förse oss med hur mycket alkohol vi ville för att sedan bli transporterade via buss till en nattklubb. Ska lägga upp bilder så snart jag får chans till det.

Sen kan jag jag även meddela alla oroliga vänner där hemma som inatt väckte mig med sms om att en tsunami skulle komma in över australien att jag inte har sett skymten av någon tsumani=) Så don't worry jag och annis mår bra!

Nu ska jag fortsätta leta nytt jobb, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0